Бейнеролик байқауы жалғасады

11.03.2022
Шайсұлтан Шаяхметов атындағы «Тіл-Қазына» ұлттық ғылыми-практикалық орталығы ұйымдастырған креативті бейнероликтер байқауына өтінімдер қабылдау мерзімі 2022 жылдың 18 наурызына дейін ұзартылды.

Байқаудың мақсаты – Қазақстан Республикасындағы Тіл саясатын іске асырудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру. Латыннегізді қазақ әліпбиін насихаттау, қоғамға тіл туралы танымдық ақпарат әзірлеу, мемлекеттік тілдің қолданылу аясын кеңейту.

Байқауға қатысатын жобалардың атауы (жобалардың толық техникалық сипаттамасы pdf нұсқада берілді):

ЛАТЫН ӘЛІПБИІН ЖӘНЕ ЕМЛЕ ЕРЕЖЕЛЕРІН ТҮСІНДІРУ МАҚСАТЫНДА БЕЙНЕРОЛИКТЕР ӘЗІРЛЕУ.

Жобаға байланысты бағалық ұсынысты, өтінімді және пилоттық нұсқаны көрсетілген мекенжайға тікелей алып келулеріңізге немесе пошта арқылы жолдауларыңызға болады.

Нұр-Сұлтан қаласы Сығанақ көшесі, 43, «Аңсар» бизнес орталығы,
2-қабат «Шайсұлтан Шаяхметов атындағы «Тіл-Қазына» ұлттық ғылыми-практикалық орталығы» КеАҚ.

Телефон: 8(7172) 27-71-33

Почта: tilalemy@gmail.com

 

 

Байқауға қатысуға өтінімдерді қабылдау: 2022 жылдың 18 наурызы сағат 18:00-ге дейін (Нұр-Сұлтан уақыты бойынша).

Байқауға қатысуға өтінім Байқауды ұйымдастырушыға келесі көрсетілген ақпаратпен беріледі:

-Байқауға қатысушы компанияның атауы мен байланыс ақпараты;

-Бағалық ұсыныс;

-Пилоттық нұсқасы;

-Толық толтырылған өтінім.

 

Құжаттары толық емес, көрсетілген мерзімнен кеш ұсынылған жобалар сараптамалық кеңестің талдауына жіберілмейді. Материалдарды іріктеу және сараптамалық кеңеске ұсыну «Шайсұлтан Шаяхметов атындағы «Тіл-Қазына» ұлттық ғылыми-практикалық орталығы» КеАҚ құзіретінде.

Сұрақтар бойынша 8(7172) 27-71-33 нөміріне (tilalemy@gmail.com) хабарласыңыз.

Латын әліпбиін және емле ережелерін түсіндіру мақсатында бейнероликтер әзірлеудің техникалық сипаттамасы (word нұсқада):

https://docs.google.com/document/d/1fL8oqESJHRLAnb...

https://docs.google.com/document/d/15uSdmS5JhT-d_a...

https://docs.google.com/document/d/1DhLv2alM8eWNo2...

Өтінім үлгісі:

https://docs.google.com/document/d/1abpH-TckVYQIKW...

Comments (0)
Post a comment